Опис
власного педагогічного досвіду
Барко Руслана Володимирівна
закінчила Чернігівський національний педагогічний
університет у 2012
році. Педагогічний стаж роботи складає 3
років. Навчаючись ще в університеті,
вона зрозуміла, що працювати з дітьми – це її покликання.
ЇЇ педагогічне кредо – "Предмет має бути
веселим, захоплюючим і простим. Саме таким повинет бути і вчитель".
Саме ці слова визначають стратегії вирішення проблеми, над
якою вона процює кілька років для її розвязання, використовуючи інтерактивні
технології в особистісно-орієнтованій освіті школярів, формуючи творчу особистість
учня через вивчення свого предмету.
У
своїй роботі вона
спирається
на ідеї прогресивних педагогів минулого В.
Сухомлинського, Я. Корчака, вчителі-новатори 70-80 рр. XX ст. Ш.
Амонашвілі, В. Шаталов, С. Лисенкові.
За свій невеликий педагогічний досвід Руслана Володимирівна визначила для
себе основні такі фактори, що
сприяють створенню мотиваційних моментів:
1.Творча атмосфера на уроці,
зацікавленість кожного учня в колективній роботі та
власній участі в цій роботі.
2.Впровадження різних форм
та методів роботи.
3.Створення такої
психологічної атмосфери на уроці, яка б заставила учня вільно висловлювати свої
думки без побоювання помилитися.
4. Використання завдань, які
б розвивали самостійність, оригінальність, бажання учня шукати нестандартні шляхи
їх розв’язання.
Для розвитку мотиваційного компоненту уроку вона на своїх уроках використати різноманітні прийоми і методи. Серед них
–евристична бесіда, створення проблемні ситуації,
використання технологій «мозкова атака», «Незакінчене речення», а для учнів 5-го класу при вивченні природознавства використовує ігрові
моменти тощо.
Окреме ефективне
і важливе місце займає участь учнів у
проектній діяльності, які передбачені програмою. Школярі охоче готують
міні-проекти з природознавства «Професія дощового черв’яка», «Опале листя:
користь чи шкода?», з зоології «Як утворюються коралові острови?» та багато
інших. Робота над проектом дозволяє
вибудовувати
безконфліктну педагогіку, перетворюючи освітній процес в результативну
творчу роботу, що надихає учнів з
захопленням вивчати предмет.
Ви дуже мудрий і харизматичний педагог! Хай щастить Вам у Вашій роботі, Руслано Володимирівно!
ВідповістиВидалитидякую! дуже приємно!))
ВідповістиВидалити