Про мене



Опис власного педагогічного досвіду
Барко Руслана Володимирівна закінчила Чернігівський національний педагогічний університет у 2012 році. Педагогічний стаж роботи складає 3 років. Навчаючись ще в університеті, вона зрозуміла, що працювати з дітьми – це її покликання.
    ЇЇ педагогічне кредо – "Предмет має бути веселим, захоплюючим і простим. Саме таким повинет бути і вчитель".
Саме ці слова визначають стратегії вирішення проблеми, над якою вона процює кілька років для її розвязання, використовуючи інтерактивні технології в особистісно-орієнтованій освіті школярів, формуючи творчу особистість учня через вивчення свого предмету.
У своїй роботі вона спирається на ідеї прогресивних педагогів минулого В. Сухомлинського, Я. Корчака,  вчителі-новатори 70-80 рр. XX ст. Ш. Амонашвілі, В. Шаталов, С. Лисенкові. 
За свій невеликий педагогічний досвід Руслана Володимирівна визначила для себе основні такі фактори, що сприяють створенню мотиваційних моментів:
1.Творча атмосфера на уроці, зацікавленість  кожного учня в колективній роботі та власній участі в цій роботі.
2.Впровадження різних форм та методів роботи.
3.Створення такої психологічної атмосфери на уроці, яка б заставила учня вільно висловлювати свої думки без побоювання помилитися.
4. Використання завдань, які б розвивали самостійність, оригінальність, бажання учня шукати нестандартні шляхи їх розв’язання.
Для розвитку мотиваційного компоненту уроку вона на своїх уроках використати різноманітні прийоми і методи. Серед них –евристична бесіда,  створення проблемні ситуації, використання технологій «мозкова атака», «Незакінчене речення», а для учнів 5-го класу при вивченні природознавства використовує ігрові моменти тощо.
Окреме ефективне і важливе  місце займає участь учнів у проектній діяльності, які передбачені програмою. Школярі охоче готують міні-проекти з природознавства «Професія дощового черв’яка», «Опале листя: користь чи шкода?», з зоології «Як утворюються коралові острови?» та багато інших.  Робота над проектом дозволяє вибудовувати безконфліктну педагогіку, перетворюючи освітній процес в результативну творчу  роботу, що надихає учнів з захопленням вивчати предмет.


2 коментарі:

  1. Ви дуже мудрий і харизматичний педагог! Хай щастить Вам у Вашій роботі, Руслано Володимирівно!

    ВідповістиВидалити