четвер, 4 серпня 2016 р.

Календарно-тематичне планування уроків природознавства



Календарно-тематичний планування з «Природознавства», 5 клас




№ уроку
Дата
Тема уроку
Домашнє
завдання
1

Науки, що вивчають природу

2

Практичне заняття. Ознайом­лення з довідковими виданнями з природничих наук різних типів

3

Методи вивчення природи

4

Обладнання для вивчення природи

5

Урок узагальнення і систематизації знань з теми «Вступ».

РОЗДІЛ 1. РЕЧОВИНИ І ЯВИЩА НАВКОЛО НАС
6

Тіла, речовини та явища навколо нас. Тіла навколо нас

7

Характеристика тіл та їх вимірю­вання. Практичне заняття. Вимірювання маси та розмірів різних тіл

8

Речовини. Фізичні властивості речовин

9

Властивості твердих тіл, рідин і газів

10

Атоми та хімічні елементи

11

Молекули. Рух молекул. Дифузія

12

Різноманітність речовин. Поняття про прості та складні речовини, неорганічні та органічні речовини

13

Чисті речовини та суміші. Способи розділення сумішей.

14

Теплові явища в природі.

15

Світлові явища

16

Звукові явища.

17

Хімічні явища, їхні ознаки. Горіння. Гниття.

18

Повторюваність явищ. Взаємозв’язок явищ у природі.

19

Урок узагальнення і систематизації знань з розділу “Тіла, речовини та явища навколо нас”. Контрольна робота .

РОЗДІЛ ІІ. ВСЕСТВІТ (11 годин)
20

Небо та небесна сфера. Небесні світила. Видимі рухи світил

21

Поняття про сузір’я. Значення зоряного неба в історії людства

22

Небесні тіла. Зоря — самосвітне небесне тіло. Відмінності між зорями. Міжзоряний простір

23

Планети та планетні системи. Відмінності між планетами

24

Планети та планетні системи. Відмінності між планетами

25

Сонячна система

26

Зоряні системи — галактики. Відмінності між галактиками. Скупчення галактик

27

Всесвіт і його складові

28

Людина та Всесвіт

29

Астрономія — наука, що вивчає Всесвіт. Методи та засоби астрономічних досліджень

30

Урок - узагальнення і систематизації знань з розділу “всесвіт”. Контрольна робота.

РОЗДІЛ ІІІ – ЗЕМЛЯ – ПЛАНЕТА СОНЯЧНОЇ СИСТЕМИ
31

Гіпотези та сучасні уявлення про виникнення Землі

32

Форма та розміри Землі

33

Внутрішня будова Землі

34

Рухи Землі. Пори року

35

Місяць — супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення

36

Способи зображення Землі. Масштаб

37

Ґрунт, його значення. Утворення ґрунту

38

Властивості ґрунту. Догляд за ґрунтом

39

Повітря — суміш газів. Властивості повітря

40

Значення повітря

41

Вода на Землі. Властивості води

42

Три стани води. Кругообіг води

43

Вода — розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини

44

Розчини в природі

45

Значення води в природі. Використання води людиною

46

Урок узагальнення і систематизації знань з теми “Земля як планета”. Контрольна робота.

ТЕМА 2.ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ІСНУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ.
47

Організм і його властивості

48

Клітинна будова організмів

49

Різноманітність організмів. Рослини. Тварини

50

Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії

51

Різноманітність організмів. Екскурсія до зоопарку

52

Умови життя на планеті Земля. Середовище життя

53

Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи

54

Пристосування організмів до періо­дичних змін умов середовища

55

Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя в ньому

56

Різноманітність середовищ життя. Водне середовище, пристосування живих організмів до життя в ньому

57

Різноманітність середовищ життя. Ґрунтове середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому

58

Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів

59

Угруповання організмів. Екосистеми

60

Рослинний і тваринний світ своєї місцевості

61

Урок узагальнення і систематизації знань з теми “Планета Земля як середовище життя організмів”. Контрольна робота.

ТЕМА 3. ЛЮДИНА НА ПЛАНЕТІ ЗЕМЛЯ
62

Людина — частина природи. Зв’язок людини з природою

63

Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини

64

Екологічні проблеми та їх розв’язання (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів, захист планети від забруднення різних видів)

65

Охорона природи. Червона книга України

66


Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі

67

Узагальнюючий урок із теми «Людина на планеті Земля»

68



69



Немає коментарів:

Дописати коментар