Проблема урізноманітнення форм роботи на уроці, мабуть, вічна, як сам урок. Усе залежить від особистості вчителя, рівня його майстерності. Величезна кількість фахових педагогічних видань містить перлини досвіду, які допомагають швидко й якісно перевірити знання дітей, розширити їхній кругозір, ефектно розпочати нову тему, вміло використовувати гру.
Проте ми добре розуміємо, що в арсеналі методичних прийомів учителя залишається небагато форм роботи на уроці.
Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес
організований так, що всі учасники залучені до процесу пізнання, формування
висновків, створення певного результату, де кожен робить особистий внесок,
іде обмін знаннями, ідеями, способами діяльності. Особливістю є те, що
відбувається цей процес в атмосфері доброзичливості, взаємної підтримки, а це
дозволяє не тільки здобути нові знання, але й розвиває саму пізнавальну
діяльність, переводить її на вищі форми кооперації й праці.
Слід відзначити, що інтерактивне
навчання дозволяє розв'язати відразу кілька завдань. Головне—розвиває
комунікативні уміння й навички, сприяє встановленню емоційних контактів між
учасниками процесу, забезпечує виховне завдання, бо учить працювати в команді,
дослухатися до думки кожного. І ще — використання інтерактиву підвищує мотивацію до вивчення предмету,
Читати статтю повністю можна тут!
Немає коментарів:
Дописати коментар